Etap 1 Komunikacja
W pierwszym etapie współpracy przeprowadzamy wstępną rozmową, aby określić oczekiwania względem projektu, cel i korzyści jakie Twoja firma zamierza osiągnąć. Po ustaleniu wstępnych priorytetów analizujemy Twoją firmę, rynek odbiorców oraz konkurencję. Wszystkie te informacje posłużą do stworzenia w kolejnym kroku briefu, który określi założenia i cele projektu.
Etap 2 Brief
W etapie drugim, tworzymy brief, który określi założone przez Ciebie cele oraz umożliwią zdefiniowanie powierzonych naszemu zespołowi zadań. W tym etapie zadamy Ci kilka pytań, które wyznaczą kierunek w którym projekt, czy cała reklama powinny zmierzać. Brief jest niezbędnym narzędziem do przeprowadzenia etapu trzeciego - burzy mózgów.
Etap 3 Brain Storming
Etap 3 to burza mózgów, czyli tworzenie na podstawie wszystkich zebranych informacji koncepcji, która pomoże Twojej firmie zdobywać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Na tym etapie jesteśmy najbardziej kreatywnie i najwięcej od siebie wymagamy. Mając analizy rynku odbiorców oraz konkurencji tworzymy unikalny projekty wg ustalonych wytycznych.
Etap 4 Realizacja
Etap 4 to zmaterializowanie dotychczasowej wiedzy. Po zaakceptowaniu finalnej koncepcji która powstała we wcześniejszych etapach przystępujemy do realizacji projektu. W tym etapie zawsze pobieramy zaliczkę na poczet kosztów. Uzgodniony w tym etapie czas realizacji zlecenia liczony jest od momentu zaksięgowania zaliczki oraz akceptacji projektu.
Etap 5 Finalizacja
Etap 5 to finalizacja, na tym etapie Klient dokonuje oceny wykonanych przez nas usług, jeżeli nie posiada żadnych zastrzeżeń przedstawiamy fakturę na wcześniej ustaloną kwotę i następuje rozliczenie. Nasze działania zawsze zorientowane są na dobro naszych Klientów, dlatego rozliczamy się dopiero w momencie kiedy Klient jest w pełni usatysfakcjonowany z efektów naszej pracy.
2015 | Designed by www.frisson.pl All rights reserwed